Wie verdient er een Groen Lintje?

GroenLinks Lansingerland roept iedereen op om nominaties in te dienen voor de Groene Lintjes 2013. Personen, organisaties en bedrijven die zich inzetten voor groen en/of het milieu komen in aanmerking voor deze onderscheiding. Dit jaar is er een aparte categorie voor de jeugd: Groen Lintje junior.

In Lansingerland zijn heel wat mensen die zich inzetten voor het groen. GroenLinks maakt zich sterk voor een groenere gemeente en geeft graag een pluim aan anderen die dat ook belangrijk vinden. We doen dat nu voor het derde jaar, met succes. Het is leuk om betrokken mensen in het zonnetje te zetten; natuurlijk de winnaars, maar ook de andere genomineerden. Imme de Wilde en kaasboerderij Van der Burg waren de winnaars van het vorig jaar

Weet jij iemand die een Groen Lintje verdient, dan horen wij dit graag.  Er zijn twee categorieën:

1. Bedrijven / organisaties / volwassenen, en
  2. kinderen en jongeren tot 18 jaar.

Nominaties kunnen, mét motivatie, tot uiterlijk 5 juni, worden ingediend per e-mail: groenlintje@groenlinkslansingerland.nl. Vergeet niet om degene die je nomineert ook even te vragen of die er wel prijs op stelt.

De genomineerden worden op deze website geplaatst. Vanaf 8 juni kan daarop gestemd worden. De Groene Lintjes reiken we op zaterdag 22 juni uit aan de winnaars.