Over enkele weken is het al zo ver!  Op 21 maart 2018 staan de gemeenteraadsverkiezingen voor de deur.

Onze kandidaat-raadsleden staan te popelen om ook de komende raadsperiode onze idealen omtrent een sociaal, groen en duurzaam Lansingerland te blijven verwezenlijken.

Ben je nieuwsgierig wie onze kandidaat-raadsleden zijn? Tijdens een 'Meet and Greet' op woensdagavond 14 februari 2018 om 20.00 uur heb je de gelegenheid om kennis met hen te maken.

Vooraf aan de 'Meet and Greet', vanaf 19.00 uur, zal de Algemene Ledenvergadering plaatsvinden. Hierin wordt de jaarrekening van 2017 vastgesteld en zullen het bestuur en de fractie een verantwoording afleggen omtrent het afgelopen jaar.

Tijdens de 'Meet and Greet' geeft gastspreker Anneloes van Hunnik een presentatie over het onderwerp "Woningbouw". Anneloes is werkzaam als Statenlid bij GroenLinks Zuid-Holland.

Vervolgens stelt onze top 3 van de kandidatenlijst (Marko Ruijtenberg, Menno Duk en Selgei Gabin) zich aan jullie voor. In een kort, persoonlijk verhaal vertellen zij je wie zij zijn, waarom zij zich voor GroenLinks kandidaat hebben gesteld  en op welke onderwerpen zij zich de komende vier jaar willen focussen. Heb je vragen voor de kandidaten? Dan heb je hier ook de gelegenheid voor.

Na het formele gedeelte nodigen wij je uit voor een hapje en drankje. Ook de overige kandidaten zijn aanwezig, waarmee je dan in gesprek kunt.

De 'Meet and Greet' vindt plaats in Het Kievitsnest (Speeltuin de Kievit), Wilgenlaan 5, 2651 TA te Berkel en Rodenrijs. De ingang bevindt zich aan de Sterrenweg.

Wij vinden het fijn onze leden tijdens deze avond te verwelkomen. Niet-leden zijn echter ook van harte welkom. Nodig dus vooral je vrienden, buren en bekenden uit om kennis te maken met GroenLinks Lansingerland.

Laat je ons even weten of je komt?

campagnecommissie@groenlinkslansingerland.nl of via bestuur@groenlinkslansingerland.nl