GroenLinks Lansingerland is een kleine, maar active afdeling met ongeveer 50 leden. En sinds 2014 actief in de gemeente.

Enkele daarvan zijn actief op allerlei terrein; in een fractie, een bestuur, met campagnes of anderszins.

Help mee

Als je zin hebt om af en toe (of regelmatig) iets te doen voor GroenLinks Lansingerland  zijn we daar erg blij mee! Dat kan heel verschillend zijn van soms eens een klein klusje of wellicht lid worden van het afdelingsbestuur. Als je daar wel voor voelt kun je jezelf (vrijblijvend) aanmelden als vrijwilliger. Dan zullen we je benaderen om bijvoorbeeld te flyeren of op een verkiezingsmarkt te staan.

Maar je kunt ons ook helpen door onze pagina op facebook te liken👍 en berichten te delen.

Word lid

Wil je structureel iets doen voor GroenLinks? Word dan lid! Dan kun je mee besluiten over onze koers, verkiezingsprogramma's en kandidatenlijsten! Lid worden kan hier.

Alleen een gift

Verkiezingen zijn niet alleen arbeidsintensief en tijdrovend voor onze vrijwilligers, ze kosten ook erg veel geld. Kosten voor posters, programma's nieuwe flyers en kramen. Naast praktische hulp is ook een financiële bijdrage altijd welkom!

Daarom kun je GroenLinks Lansingerland natuurlijk ook altijd eenmalig een gift geven.  GroenLinks wordt door de belastingdienst erkend als ANBI